WAT BETEKENT HET VOOR U?

Bedrijven en ondernemingen die u zijn voorgegaan:
Rabobank  Apple – Centraal Beheer/Achmea – IKEA – Walt Disney Studio’s – HP Computers
Sint Maartenskliniek NijmegenChanel ParfumsJohnnie WalkerSN Brussels Airlines

  Een Corporate Story maakt uw missie en visie aantrekkelijk en de kern van uw bedrijf beleefbaar voor anderen. Het wordt doorverteld als een positief voorbeeld van waar u in gelooft.
Corporate Storytelling is een krachtig middel om uw onderneming verder te helpen in de ontwikkeling. Bedrijven en organisaties die dicht bij hun kernwaarde blijven zijn het meest succesvol.
Maak strategische keuzes makkelijker, geef marketingplannen een goede bodem en laat omzet stijgen. Een Corporate Story is er al zolang de onderneming bestaat en zal er ook altijd zijn. Daarmee krijgt identiteit een concrete en geloofwaardige vorm en wordt onthouden. Het zorgt voor meer betrokkenheid van medewerkers. Het maakt de identiteit van uw onderneming voor allen herkenbaar en bruikbaar.
Corporate Storytelling is een aangename en effectieve manier om communicatieprocessen zichtbaar te maken.
Het kweekt meer begrip en wijzigt het perspectief. Met een verhaal kom je dichtbij, terwijl je ook gepaste afstand bewaart.
En het zorgt voor reflectie, meer zelfkennis, zodat u grote stappen maakt in uw persoonlijke ontwikkeling.